ПОШУКИ СКАРБУ ФОРЕСТА ФЕННА ТРИВАЮТЬ

Американський мільйонер Форест Фенн в 2010 р. сховав у горах величезного Єлловстоунського заповідника скриню з золотом та антикваріатом (задумав це зробити ще у 1988).

Тисячі людей з тих пір шукають скарби 87-річного чоловіка. Це небезпечно. Шестеро загинули. Останній – влітку 2017 року.

  • Jeff Murphy, lost in summer 2017, Yellowstone National Park
  • Paris Wallace, lost in summer 2017 in New Mexico
  • Eric Ashby, lost in summer 2017 on the Arkansas River in Colorado
  • Randy Bilyeu, lost in early 2016 outside Santa Fe, New Mexico
  • Mike Petersen, summer 2017, Yellowstone National Park
  • Jeff Schultz, April 2016, Arizona
  • Колишній арт-дилер, колекціонер і ветеран В'єтнаму Форест Фенн вирішив залишити яскравий слід в історії після того, як понад чверть століття тому в нього діагностували рак. Хвороба здавалася бізнесменові невиліковною, проте через деякий час лікарі заявили, що Фенн здоровий. Втім, дізнавшись про це, американець не побіг викопувати свій скарб. 

    Життя Фенна було настільки цікаве й небезпечне, що вистачило б матеріалу на кілька книг.

    328 бойових вильотів під час В'єтнамської війни. Двічі збивали — в Лаосі і у В'єтнамі. 

     

    У 2010 році Форест Фенн опублікував автобіографічну книгу "The Thrill of the Chase" ("Пристрасть погоні"), в якій містяться підказки до пошуку скарбів. Фенн написав, що 20-кілограмова скриня з предметами мистецтва, антикваріату та іншими цінностями захована десь в Скелястих горах на північ від Санта-Фе. Варто відзначити, що довжина цього хребта становить 4,8 тисячі кілометрів, а площа — майже 100 тисяч квадратних кілометрів.

    У книзі мільйонера містяться дев'ять підказок за місцезнаходженням скарбу. Пошуком розгадок займаються тисячі людей — існує багато інтернет-груп, присвячених цій темі.

    У 2017 році журналісти заявили, що чотири з дев'яти ключів вже знайдені.

    Поки про місцезнаходження скарбу відомо, що він знаходиться на висоті більше двох тисяч метрів над рівнем моря; його не варто шукати на кладовищах і зруйнованих будівлях, а також його не варто шукати на території штатів Айдахо і Юта. Сам мільйонер стверджує, що випадково наткнутися на його скарб, не розгадавши всіх підказок, неможливо.

    Фенн стверджує, що скарби заховані в безпечному місці, однак закликає шукачів пригод брати з собою запаси провіанту, а також GPS-навігатори. Ці поради, на жаль, не врятували кількох сміливців від загибелі.

    Полювання за скарбами Фенна привело до загибелі шістьох людей. Родичі загиблих вимагали від мільйонера оголосити про закриття проекту, однак той лише розводив руками. За словами Фенна, людям, які бояться потонути, варто навчитися плавати, а не вимагати закрити басейни і пляжі по всьому світу.

    Фенн говорить, що він готовий до того, що скарб не знайдуть за його життя. "Тоді я віднесу його таємницю в могилу", — стверджує літній підприємець.

    На сьогоднішній день приблизна вартість скарбу складає  $10 МЛН.

     

    В КОШИКУ
    Товарів
    на суму 0 грн.
    Переглянути
    КОШИК
    0 товарів

    НАШІ ЗАЦІКАВЛЕННЯ:
    поза сферою Дайсона

    СУМА ЗНАНЬ ТА ТЕХНОЛОГІЙ
    Джеймс Брейнер, Spanish Journalism Society Тези виступу професора з Унівеситету Наварри на міжнародній конференції в Малазі, про новітні тенденції світової журналістики. 1. Видавці новин звертаються до користувачів і перестають розглядати рекламодавців та інвесторів як основне джерело фінансування. Бізнес-модель, при якій фінансування медіа приходить від рекламодавців, віджила свій вік і майже мертва. Автоматична купівля і продаж реклами контролюється монополіями Google і Facebook, що мають кращий доступ до даних про аудиторію медіа, ніж самі ці видання. Видавці не можуть конкурувати з таким домінуванням програмування і таргетингової реклами. Прийшов час спалити кораблі і не озиратися назад. 2. Серед потоків низькоякісного контенту, дезінформації, клікбейта і фейкових новин вартість новинних організації буде залежати від того, наскільки їй довіряє аудиторія. Новинним медіа необхідно зміцнювати довіру і організовувати безпосередню взаємодію з аудиторією, слухати аудиторію, дотримуватися принципів прозорості та відкрито ділитися інформацією про власників і інвесторів, інші джерела фінансування і про те, на що редакція витрачає отримані гроші. І - найголовніше - проводити журналістські розслідування, що сприяють підзвітності та змушують політиків і бізнесменів відповідати за свої слова і дії. #читати
    Відомий двічі-лауреат Нобелівської премії з фізики Річард Фейнман усвідомив різницю між “знанням чогось” і “знанням назви чогось”, це й стало однією з головних причин його успіху. Головне у навчанні — не час, який ви виділяєте на нього, а спосіб. Фейнман прийшов до формули навчання, яка дозволила йому розуміти речі краще за інших. Ця формула отримала назву “метод Фейнмана”, і саме вона допомагає вивчати будь-який предмет глибше та швидше. Тема, предмет чи поняття, які б ви хотіли вивчити, не мають значення. Вчити фізику за Фейнманом це перш за все спосіб мислення та синтезу. "Метод Фейнмана" працює всюди, і дуже простий для виконання. Це не лише чудовий метод навчання, але й шлях до зовсім іншого способу мислення. Тож в чому полягає "метод Фейнмана"? Виявляється, потрібно зробити всього 4 простих кроки. #читати
    Бернард ШОУ – найуславленіший (після Шекспіра) англійський драматург та видатний публіцист, ірландець. При отриманні Нобелівської премії він назвав цю подію «знаком вдяки за те полегшення, яке він подарував світу, нічого не надрукувавши в цьому році». Він, як ніхто інший, вмів ідеально єднати гумор і глибокі спостереження, а його влучні і точні цитати стали класикою на всі часи. Саме Шоу разом із Г. Ібсеном і А. Чеховим був «батьком» гостросоціальної, інтелектуальної драми, «драми ідей». Продовжуючи на новій основі традиції ібсенівського театру, Б. Шоу створив неповторно своєрідну драматургічну систему. Отримав премію «Оскар» 1939 за кращий адаптивний сценарій «Пігмаліон». Досить дивно й прикро виглядає історія, як такого проникливого чоловіка перехитрив Сталін а він відтак своєю лекцією обдурив світ. В 1931 році Б.Шоу побував в СРСР з метою пересвідчитися про голод та репресії (як ірландець він розумів і те й інше після британського голодомору Ірландії в 1845-1849). Але його лекція про успіхи СРСР, якісь дрібні проблеми з політв'язнями та відповідь на питання про голод: "Помилуйте. Коли я приїхав у Радянський Союз, я з'їв найситніший обід в моєму житті", лиш підтверджує приказку "На кожного мудреця достатньо простоти". "Шоу" для Шоу було вдале... На українській сцені вперше ставив п'єси Бернарда Шоу пан Лесь Курбас у «Молодому театрі» («Кандіда», 1918) й Театрі ім. Т. Шевченка («Учень диявола», 1922); пізніше в Театрі ім. І. Франка були виставлені «Свята Йоанна» (1924) й «Учень диявола» (1948). #читати