ЧОТИРИ РЕЧІ, ЯКІ РОБЛЯТЬ НАС ЩАСЛИВІШИМИ
Якщо ви дійсно бажаєте щастя, журналіст Ерік Баркер з Бізнес Інсайдеру радить довіряти порадам нейробіологів. Адже саме вони цілими днями займаються вивченням людського мозку, і знають, що саме може зробити кожного з нас щасливим.
В інтернеті безліч людей дає поради про те, як стати щасливим. Але, насправді, вони і гадки не мають, про що говорять, описуючи суб'єктивні відчуття та ірраціональні міркування. Тому не довіряйте їм. Якщо чесно, то й мені вірити не варто.
Довіряйте нейробіологам. Вони цілими днями займаються вивченням мозку, і знають, що по-справжньому може зробити людину щасливою.
Ідеї стосовно цього має дослідник із Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі Алекс Корб. Ось перевірена й науково підтверджена четвірка:
1. Поставте собі одне важливе запитання, коли почуватиметесь пригніченими. Якщо ви почуваєтесь дуже засмученими, у нейробіологів є для вас проста порада.
Стаття повністю доступна лише для авторизованих користувачів

НАШІ ЗАЦІКАВЛЕННЯ:
поза сферою Дайсона



Якщо блокувати роботу невеличкої частини мозку - гіпоталамуса - життя можна продовжити на 20%, а старіння уповільнити.
Це, щоправда, наразі - на мишах, довели біологи з медичного коледжу Альберта Айнштайна в Нью-Йорку (США).
Гіпоталамус -- це одна з найважливіших частин мозку, адже він регулює дуже багато функцій організму, -- каже Володимир Майський, нейрофізіолог. -- Зокрема, саме гіпоталамус відповідає за сталість процесів внутрішнього середовища організму -- його ще називають вищим вегетативним центром, який аналізує показники всіх систем організму та, ніби диригент, пристосовує їх одна до одної.
На цьому базується Елеваційна теорія старіння #читати



Прісна вода – це поширена в природі вода, яка міститься на земній поверхні у вигляді льодовикових щитів, льодовикових шапок, льодовиків, айсбергів, боліт, ставків, озер, річок та струмків, а також під землею – підземні води у водоносних шарах та підземні течії. Але 97% усієї води на планеті Земля є солоною і не може споживатися безпосередньо. #читати




Джеймс Брейнер, Spanish Journalism Society
Тези виступу професора з Унівеситету Наварри на міжнародній конференції в Малазі, про новітні тенденції світової журналістики.
1. Видавці новин звертаються до користувачів і перестають розглядати рекламодавців та інвесторів як основне джерело фінансування.
Бізнес-модель, при якій фінансування медіа приходить від рекламодавців, віджила свій вік і майже мертва.
Автоматична купівля і продаж реклами контролюється монополіями Google і Facebook, що мають кращий доступ до даних про аудиторію медіа, ніж самі ці видання.
Видавці не можуть конкурувати з таким домінуванням програмування і таргетингової реклами. Прийшов час спалити кораблі і не озиратися назад.
2. Серед потоків низькоякісного контенту, дезінформації, клікбейта і фейкових новин вартість новинних організації буде залежати від того, наскільки їй довіряє аудиторія.
Новинним медіа необхідно зміцнювати довіру і організовувати безпосередню взаємодію з аудиторією, слухати аудиторію, дотримуватися принципів прозорості та відкрито ділитися інформацією про власників і інвесторів, інші джерела фінансування і про те, на що редакція витрачає отримані гроші. І - найголовніше - проводити журналістські розслідування, що сприяють підзвітності та змушують політиків і бізнесменів відповідати за свої слова і дії.
#читати