ALIBABA ВСТАНОВИВ У КИТАЇ, ГАНЖОУ АВТОМАТ ІЗ ПРОДАЖУ АВТОМОБІЛІВ
У Ганчжоу встановлено Перший із запланованих 10 автоматів із продажу автомобілів, що працює за принципом вендінгової машини, повідомляє CCTV.
Проект реалізує китайський інтернет-гігант Alibaba спільно з американським автовиробником Ford.
"Процес придбання автомобіля стане таким же простим, як покупка банки "Коли", - зазначив Юй Вей, очільник інтернет-майданчику, через який здійснюватиметься продаж.
За його словами, двадцятиметровий вендінговий автомат є багаторівневим майданчиком із понад 40 моделями автомобілей марки Ford. Зокрема, представлені будуть Explorer SUV, Mustang, Edge і Everest.
Для здійснення покупки необхідно вибрати серед представлених вподобану машину, відзначити її в спеціальному мобільному додатку і забрати автомобіль з апарату.
Автомобіль можна також придбати у кредит. У такому випадку необхідно внести 10% від вартості моделі та щомісяця виплачувати решту суми за допомогою китайської платіжної системи.
Відзначається, що потенційні покупці можуть навіть узяти автомобіль для проведення тест-драйву терміном на три дня. Механізм вибору транспортного засобу аналогічний покупці і здійснюється через мобільний додаток. Користувачеві необхідно додатково вказати передбачуваний час поїздки і зробити Селфі. Перед спуском автомобіля вбудована в вендінговий апарат система розпізнавання осіб ідентифікує клієнта і таким чином підтверджує його онлайн-замовлення.
Як відзначають автори проекту, для повноцінного функціонування апарату необхідно вирішити низку організаційних моментів. Так, наприклад, видача номерних знаків на придбаний новаторським способом автомобіль не регламентована законом.
Наступний автомат з'явиться у Пекіні.