Господарі Повітря (Masters of the Air)

Новий проект Стівена Спілберга та Тома Генкса «Господарі повітря» (Masters of the Air) переїжджає з HBO на Apple TV+.

Ще в 2013 році канал HBO оголосив про виробництво серіалу, але, через високу вартість - витрати оцінюють в 250 мільйонів доларів, телеканал відмовився від телешоу. Керівництво HBO вирішило, що не зможе його окупити - у тому числі з-за падіння популярності DVD, продажі яких забезпечили фінансовий успіх попередніх військових міні-серіалів Спілберга та Генкса - «Братів по зброї» і «Тихого океану».



За основу «Господарів повітря» взятий сюжет однойменної книги Дональда Л. Міллера. Це історичний роман, при створенні якого використовувалися архівні матеріали і спогади очевидців. У вступі автор підкреслював, що солдати наземних родів військ часто і абсолютно марно заздрили льотчикам, вважаючи, ніби ті воюють в більш комфортних і безпечних умовах. Насправді стратегічна авіація, в тому числі 8-а армія США, у Другій світовій втратила більше особового складу, ніж Корпус морської піхоти: за даними Міллера, лише кожен п'ятий член екіпажу повертався з вильоту на аеродром.

«Господарі повітря» стануть першим шоу Masters - власної кіностудії Apple, якою керують Джеймі Ерліхт і Зак Ван Амбург, колишні програмні директори Sony Pictures Television.

Виробництвом міні-серіалу займаються всі продюсери «
Братів по зброї» і «Тихого океану», а сценарій пише Джон Орлофф, який також працював над обома шоу.

Серіал буде складатися з дев'яти епізодів. Дата виходу проекту поки невідома.

В КОШИКУ
Товарів
на суму 0 грн.
Переглянути
КОШИК
0 товарів

НАШІ ЗАЦІКАВЛЕННЯ:
поза сферою Дайсона

СУМА ЗНАНЬ ТА ТЕХНОЛОГІЙ
Валерій Верховський Той, хто чинить зло, завжди намагається приховати правду. Той, хто зі злом бореться, має вміти відрізняти правду від брехні, а добро від зла, випадковість від злого умислу. Така основа всіх детективів, кількість напрямів цього жанру з часів Едгара По та Конан Дойля значно збільшилася, проте наведений принцип чинний для всіх. Є детективи-загадки; класичний приклад це історії про пригоди отця Брауна: зло достатньо викрити і назвати за іменем. У Шерлока Холмса складніше: злочинцеві треба протиставити не лише логіку, а й застосувати силу. У американському "крутому" детективі, класиком якого був Реймонд Чандлер, інтелект детектива є додатком до силових методів досягнення справедливості. Детектив дає нам впевненість у невідворотності покарання зла, що інтелект, здатний до розвиненого логічного мислення, перемагає хирість і підступність. Що добро в поєднанні з мужністю та холоднокровністю сильніші за зло. Саме зараз, коли на вулицях стає все більш незатишно, все быльше зброї на руках, морально-етична планка стрімко падає, події з Лас-Вегаса взагалі вводять в ступор, отож психіка потребує захопливих історій, де герої яскраві, атмосфера тривожно-небезпечна, а справедливість врешті бере гору. Тобто хочеться якраз детективів: віртуозного розслідування зухвалого злочину. Хочеться нових місіс Марпл, Пуаро чи хоча б лейтенантів Коломбо. #читати
Фантастика - йдеться про книжки чи про кінематограф - буває науковою, не зовсім науковою чи зовсім ненауковою (або фентезі). "Батьківщиною" фентезі є не середньовіччя і не казки та легенди, а підсвідомість; середньовіччя було такою собі колективною підсвідомістю західної цивілізації, тому більшість сюжетів і архетипів фентезі запозичено звідти. Нам мало цікавий справжній рицар Хруоланд, але ми знаємо про подвиги легендарного лицаря Роланда. У НФ ці припущення або можливі, або вірогідно можливі, у фентезі вони мають бути такими, що неможливі в принципі. Але є "смуга" на межі цих двох потужних течій фантазії, яку можна віднести і до того, і до того напряму, та яка не цілковито відповідає критеріям "твердої" НФ або "Чистої" фентезі. Тому поряд із стрічками, в яких дотримано традицій жанру та зображені зорельоти, кіборги, прибульці тощо, до переліку фільмів, які є визначними для кінофантастики, увійшли такі, що не дають вичерпного пояснення дивам. Припущення в таких історіях органічно вплетене у саму фабулу. Тож така фантастика має право називатися науковою, бо вона філософська, а філософія - наука. #читати
Микола Лукаш вважав Майка Йогансена людиною №1 в українській літературі, оскільки той був блискучим перекладачем з багатьох мов та унікальним письменником, абсолютно достойний нобелівської премії. Микола Лукаш був не менш важливий для Європейської культури і так само міг претендувати на цей почесний п’єдестал. #читати
Статті