Господарі Повітря (Masters of the Air)
Новий проект Стівена Спілберга та Тома Генкса «Господарі повітря» (Masters of the Air) переїжджає з HBO на Apple TV+.
Ще в 2013 році канал HBO оголосив про виробництво серіалу, але, через високу вартість - витрати оцінюють в 250 мільйонів доларів, телеканал відмовився від телешоу. Керівництво HBO вирішило, що не зможе його окупити - у тому числі з-за падіння популярності DVD, продажі яких забезпечили фінансовий успіх попередніх військових міні-серіалів Спілберга та Генкса - «Братів по зброї» і «Тихого океану».
За основу «Господарів повітря» взятий сюжет однойменної книги Дональда Л. Міллера. Це історичний роман, при створенні якого використовувалися архівні матеріали і спогади очевидців. У вступі автор підкреслював, що солдати наземних родів військ часто і абсолютно марно заздрили льотчикам, вважаючи, ніби ті воюють в більш комфортних і безпечних умовах. Насправді стратегічна авіація, в тому числі 8-а армія США, у Другій світовій втратила більше особового складу, ніж Корпус морської піхоти: за даними Міллера, лише кожен п'ятий член екіпажу повертався з вильоту на аеродром.
«Господарі повітря» стануть першим шоу Masters - власної кіностудії Apple, якою керують Джеймі Ерліхт і Зак Ван Амбург, колишні програмні директори Sony Pictures Television.
Виробництвом міні-серіалу займаються всі продюсери «Братів по зброї» і «Тихого океану», а сценарій пише Джон Орлофф, який також працював над обома шоу.
Серіал буде складатися з дев'яти епізодів. Дата виходу проекту поки невідома.

НАШІ ЗАЦІКАВЛЕННЯ:
поза сферою Дайсона



Прісна вода – це поширена в природі вода, яка міститься на земній поверхні у вигляді льодовикових щитів, льодовикових шапок, льодовиків, айсбергів, боліт, ставків, озер, річок та струмків, а також під землею – підземні води у водоносних шарах та підземні течії. Але 97% усієї води на планеті Земля є солоною і не може споживатися безпосередньо. #читати



Джеймс Брейнер, Spanish Journalism Society
Тези виступу професора з Унівеситету Наварри на міжнародній конференції в Малазі, про новітні тенденції світової журналістики.
1. Видавці новин звертаються до користувачів і перестають розглядати рекламодавців та інвесторів як основне джерело фінансування.
Бізнес-модель, при якій фінансування медіа приходить від рекламодавців, віджила свій вік і майже мертва.
Автоматична купівля і продаж реклами контролюється монополіями Google і Facebook, що мають кращий доступ до даних про аудиторію медіа, ніж самі ці видання.
Видавці не можуть конкурувати з таким домінуванням програмування і таргетингової реклами. Прийшов час спалити кораблі і не озиратися назад.
2. Серед потоків низькоякісного контенту, дезінформації, клікбейта і фейкових новин вартість новинних організації буде залежати від того, наскільки їй довіряє аудиторія.
Новинним медіа необхідно зміцнювати довіру і організовувати безпосередню взаємодію з аудиторією, слухати аудиторію, дотримуватися принципів прозорості та відкрито ділитися інформацією про власників і інвесторів, інші джерела фінансування і про те, на що редакція витрачає отримані гроші. І - найголовніше - проводити журналістські розслідування, що сприяють підзвітності та змушують політиків і бізнесменів відповідати за свої слова і дії.
#читати




Відомий двічі-лауреат Нобелівської премії з фізики Річард Фейнман усвідомив різницю між “знанням чогось” і “знанням назви чогось”, це й стало однією з головних причин його успіху.
Головне у навчанні — не час, який ви виділяєте на нього, а спосіб. Фейнман прийшов до формули навчання, яка дозволила йому розуміти речі краще за інших. Ця формула отримала назву “метод Фейнмана”, і саме вона допомагає вивчати будь-який предмет глибше та швидше. Тема, предмет чи поняття, які б ви хотіли вивчити, не мають значення. Вчити фізику за Фейнманом це перш за все спосіб мислення та синтезу.
"Метод Фейнмана" працює всюди, і дуже простий для виконання. Це не лише чудовий метод навчання, але й шлях до зовсім іншого способу мислення. Тож в чому полягає "метод Фейнмана"? Виявляється, потрібно зробити всього 4 простих кроки.
#читати