БЕРНАРД ШОУ. ГЕНІЙ З КРАСНОМОВНИМ ПРІЗВИЩЕМ

Бернард ШОУ – найуславленіший (після Шекспіра) англійський драматург та видатний публіцист, ірландець. При отриманні Нобелівської премії він назвав цю подію «знаком вдяки за те полегшення, яке він подарував світу, нічого не надрукувавши в цьому році». Він, як ніхто інший, вмів ідеально єднати гумор і глибокі спостереження, а його влучні і точні цитати стали класикою на всі часи. Саме Шоу разом із Г. Ібсеном і А. Чеховим був «батьком» гостросоціальної, інтелектуальної драми, «драми ідей». Продовжуючи на новій основі традиції ібсенівського театру, Б. Шоу створив неповторно своєрідну драматургічну систему. Отримав премію «Оскар» 1939 за кращий адаптивний сценарій «Пігмаліон».   

 Досить дивно й прикро виглядає історія, як такого проникливого чоловіка перехитрив Сталін а він відтак своєю лекцією обдурив світ. В 1931 році Б.Шоу побував в СРСР з метою пересвідчитися про голод та репресії (як ірландець він розумів і те й інше після британського голодомору Ірландії в 1845-1849). Але його лекція про успіхи СРСР, якісь дрібні проблеми з політв'язнями та відповідь на питання про голод: "Помилуйте. Коли я приїхав у Радянський Союз, я з'їв найситніший обід в моєму житті", лиш підтверджує приказку "На кожного мудреця достатньо простоти". "Шоу" для Шоу було вдале...

На українській сцені вперше ставив п'єси Бернарда Шоу пан Лесь Курбас у «Молодому театрі» («Кандіда», 1918) й Театрі ім. Т. Шевченка («Учень диявола», 1922); пізніше в Театрі ім. І. Франка були виставлені «Свята Йоанна» (1924) й «Учень диявола» (1948).   

 

1. Зміст Життя не в тому, щоб знайти себе. Життя є в тому, щоби створити себе.  

 

2. Світ наповнений неробами, які хочуть мати гроші, не працюючи, і придурків, які готові працювати, не збагачуючись.

 

3. Постарайтеся отримати те, що любите, інакше прийдеться полюбити те, що отримали.  

 

4. Припустимо в вас є яблуко, і в мене є яблуко. І коли ми обмінюємося цими яблуками, то в вас і в мене залишається по одному яблуку. А коли в вас є ідея, і в мене є ідея, і ми обміняємося ідеями, то в кожного з нас буде по дві ідеї.  

 

5. Розсудливість і працелюбність компенсує в вас брак таланту, тоді як ви можете бути геніальним з найгеніальніших, однак по дурості погубите своє життя.  

 

6. Людина, яка ні в що не вірить, всього боїться.  

 

7. Розумний пристосовується до світу; нерозумний - намагається пристосувати світ до себе. Тому прогрес завжди залежить від нерозумних.  

 

8. Життя, в якому зробили багато помилок, не тільки більш благородне, але й більше корисне, чим життя, в якому не зробили нічого.  

 

9. Діяльність – єдиний шлях до знання.  

 

10. Ніколи не пізно вийти з натовпу. Слідуй за своєю мрією, рухайся до своєї мети.  

 

11. Уява - це початок творення. Ви уявляєте те, що хочете; ви бажаєте того, що уявляєте; і, нарешті, ви створите те, чого бажаєте.  

 

12. Секрет успіху в тому, щоби викликати обурення в як можна більшого числа людей.  

 

13. Людина - як глина: обпалюючись, твердіє в цеглу.  

 

14. Два відстоки людей - думає, три відсотки - вважає, що думає, а 95 відсотків людей краще помруть, ніж будуть думати.  

 

15. Бідність приводить не до нещастя, бідність приводить до деградації.  

 

16. Він не втратив жодної можливості втратити можливість.  

 

17. Всі великі істини починалися як святотатства.  

 

18. Газета — це друкований орган, що не бачить межі між падінням велосипеда і крахом цивілізації.  

 

19. Демократія — це такий пристрій, який гарантує, що нами будуть керувати не краще, ніж ми того заслуговуємо.  

 

20. Демократія не може стати вище рівня того людського матеріалу, з якого складені її виборці.  

 

21. Для мене життя — це зовсім не свічка, яка тане. Життя — це дивний факел, який потрапив в мої руки на дивну мить, і я хочу змусити цей факел палати як можна яскравіше, перш ніж передам його наступному поколінню.  

 

22. Добрий хірург знає, коли його ніж торкається до нерва; і добрий критик так само відчуває порух свого пера.  

 

23. Більш за все людей цікавить те, що їх зовсім не стосується.  

 

24. Вороги видатного художника — серед художників, а не серед рядової публіки.  

 

25. Загалом влада не псує людей, проте коли дурні при владі, псують владу.  

 

26. Люди тільки тоді повідомляють нас про щось цікаве, коли ми їм суперечимо.  

 

27. Критики, як і загалом усі люди, знаходять те, що шукають, а не те, що справді є перед ними.  

 

28. Мій спосіб жартувати — це говорити правду.  

 

29. Мовчання — найдосконаліший спосіб передати презирство.  

 

30. Моя слава зростала з кожною моєю невдачею.  

 

31. Ніколи не вказуйте на помилки, якщо не знаєте, як їх виправити.  

 

32. Курці й ті, хто не курить, не можуть бути однаково вільними в одному купе.  

 

33. Картину, яку хвалять понад десять відсотків публіки, належить спалити.  

 

34. Нав'язування легенд як буквальних істин, умить перетворює їх з притчі на брехню.  

 

35. Після певного віку людина завжди проголошує одну й ту саму промову.  

 

36. Свобода означає відповідальність. Ось чому більшість людей боїться свободи.  

 

37. Секрет наших нещасть у тому, що ми маємо час на роздуми про те, щасливі ми чи ні.  

 

38. Трапляються романи, занадто гарні, щоб їх друкувати.  

 

39. У літературі так: початківець намагається будь-що оволодіти літературною мовою, а трохи досвідченіші — звільнитися від цих пут.  

 

40. У раю ангел не є кимось особливим.  

 

41. У вас не буде другого шансу справити перше враження.  

 

42. Успіх — це смерть. Що таке вершина? Останній крок перед спуском.  

 

43. Це занадто правдиве, щоб бути добрим.  

 

44. Цензура зрештою доходить до того, що заборонено всі книги, крім тих, які ніхто не читає.  

 

45. Звання й титули вигадано для тих, чиї заслуги перед країною безперечні, але народові цієї країни невідомі.  

 

46. Шлях до невігластва вимощено розкішними виданнями.  

 

47. Якщо ви раз скажете правду, вам уже ніколи не повірять, скільки б ви потім не брехали.

 

48. Якщо ви починаєте з самопожертви заради тих, кого любите, то закінчите ненавистю до тих, кому принесли себе в жертву.

 

49. Я часто цитую себе. Це надає гостроти моїй розмові.

 

50. Читання перетворило Дон Кіхота на лицаря, а віра в прочитане зробила його божевільним.

 

"Якщо в коробку покласти діамант вона стане шкатулкою, якщо ж огризок-перетвориться в смітник. Ми є тим що вкладуємо собі в голову..."

 

Джерело

В КОШИКУ
Товарів
на суму 0 грн.
Переглянути
КОШИК
0 товарів

НАШІ ЗАЦІКАВЛЕННЯ:
поза сферою Дайсона

СУМА ЗНАНЬ ТА ТЕХНОЛОГІЙ
Прісна вода – це поширена в природі вода, яка міститься на земній поверхні у вигляді льодовикових щитів, льодовикових шапок, льодовиків, айсбергів, боліт, ставків, озер, річок та струмків, а також під землею – підземні води у водоносних шарах та підземні течії. Але 97% усієї води на планеті Земля є солоною і не може споживатися безпосередньо. #читати
Джеймс Брейнер, Spanish Journalism Society Тези виступу професора з Унівеситету Наварри на міжнародній конференції в Малазі, про новітні тенденції світової журналістики. 1. Видавці новин звертаються до користувачів і перестають розглядати рекламодавців та інвесторів як основне джерело фінансування. Бізнес-модель, при якій фінансування медіа приходить від рекламодавців, віджила свій вік і майже мертва. Автоматична купівля і продаж реклами контролюється монополіями Google і Facebook, що мають кращий доступ до даних про аудиторію медіа, ніж самі ці видання. Видавці не можуть конкурувати з таким домінуванням програмування і таргетингової реклами. Прийшов час спалити кораблі і не озиратися назад. 2. Серед потоків низькоякісного контенту, дезінформації, клікбейта і фейкових новин вартість новинних організації буде залежати від того, наскільки їй довіряє аудиторія. Новинним медіа необхідно зміцнювати довіру і організовувати безпосередню взаємодію з аудиторією, слухати аудиторію, дотримуватися принципів прозорості та відкрито ділитися інформацією про власників і інвесторів, інші джерела фінансування і про те, на що редакція витрачає отримані гроші. І - найголовніше - проводити журналістські розслідування, що сприяють підзвітності та змушують політиків і бізнесменів відповідати за свої слова і дії. #читати
Відомий двічі-лауреат Нобелівської премії з фізики Річард Фейнман усвідомив різницю між “знанням чогось” і “знанням назви чогось”, це й стало однією з головних причин його успіху. Головне у навчанні — не час, який ви виділяєте на нього, а спосіб. Фейнман прийшов до формули навчання, яка дозволила йому розуміти речі краще за інших. Ця формула отримала назву “метод Фейнмана”, і саме вона допомагає вивчати будь-який предмет глибше та швидше. Тема, предмет чи поняття, які б ви хотіли вивчити, не мають значення. Вчити фізику за Фейнманом це перш за все спосіб мислення та синтезу. "Метод Фейнмана" працює всюди, і дуже простий для виконання. Це не лише чудовий метод навчання, але й шлях до зовсім іншого способу мислення. Тож в чому полягає "метод Фейнмана"? Виявляється, потрібно зробити всього 4 простих кроки. #читати