Музична школа вип.№ 55.Музична література 5 клас. Частина 2

Музична школа вип.№ 55.Музична література 5 клас. Частина 2

Автор:

Видавництво:Київ: Компанія "Менеджмент ХХІ"

Рік видання:2019

Сторінок:56

Ціна: 120.00 грн.
Музична література для п’ятого класу. Частина 2. Другий рік навчання. Друге видання. В комплекті з безкоштовним навчальним додатком на диску творів, що вивчаються по програмі музичних шкіл.

 

ЗМІСТ
Послідовність розміщення треків на навчальному диску
Музична культура від Стародавнього світу до епохи бароко 
Музична культура Стародавнього світу
І. Стравінський. Балет “Весна священна”
1. Вступ
2. Великий священний танець
3. Дж. Верді. Марш з другої картини ІІ дії опери “Аїда”
4. К. В. Глюк. Мелодія з ІІ дії опери “Орфей і Евридіка”
А. Хачатурян. Балет “Спартак”
5. Вступ і Танець німф
6. Танець піратів
7. Танець єгипетської танцюристки


Музика народів світу
8. Бразилія
9. Китай
10. Ірландія
11. Іспанія
12. Шотландія
13. Сицилійська тарантела
14. Індія
15. Обрядова музика індіанців
16. Сербія
17. Тирольський спів
Музична культура Середньовіччя
18. Григоріанський хорал
19. Григоріанський хорал Santa Maria
20. В. фон дер Фогельвейде. Her habest (мінезінгер)
21. Кюренберг. Ich zoch mir einen valken (мінезінгер)
22. Гуго фон Монфорт. Wachterlied (мінезінгер)
Адам де ла Аль
23. Adieu (трувер)
24. Ajointes (трувер)
25. Bonne (трувер)
26. Филип де Вітрі. Sequentia
Музична культура Київської Русі
Знаменний спів
27. Кондак Різдву Христовому
28. Милость миру
29. Величаєм тя
Г. Гаврилець. Музично-сценічне дійство “Золотий камінь посіємо”, І ч.
30. №1 Коли не було з нащада світа
31. №6 Заклинання, жертвоприношення
32. №12 Слава стольному Києву
33. №13 Нова радость нам явилась
34. №16 Орда
35. М. Мусоргський. Богатирські ворота (з фортепіанного циклу “Картинки з виставки”)
Музична культура епохи Відродження
36. Я. Обрехт. Agnus Dei (з меси Sub tuum praesidium)
37. Дж. Палестрина. Kyrie eleison (з Літанії Діві Марії) 
38. О. Лассо. Віланела Matona mia cara
39. Ж. Депре. Фротола “Цвіркун”
40. К. Жанекен. Шансон “Спів птахів”
К. Монтеверді. Мадригали
41. Ohime ch’­­­io cado
42. La mia turca
43. Sfogava con le stelle
К. Джезуальдо. Мадригали
44. Ahi, troppo saggia nell’erar
45. Amor, pace non chero
46. Mentre, mia stella, miri
47. У. Берд. Варіації “Візник наспівує”
48. У. Берд. Tu es Petrus
49. Танцювальна музика для лютні (балада “Зелені рукава” з ґальярдою)
К. Жанекен
50. Крики Парижа
51. Битва при Мариньяно
Бароко в західноєвропейській музиці. 
Зародження і розвиток опери у XVII—XVIII ст.
52. М. Гальяно. Опера “Дафна” (фрагмент)
53. М. Гальяно. Опера “Дафна” (фрагмент) 
54. Дж. Каччіні. Опера “Евридіка” (фрагмент)
55. Дж. Каччіні. Опера “Евридіка” (фрагмент)
56. К. Монтеверді. Плач Аріадни
57. Г. Перселл. Плач Дідони (з опери “Дідона і Еней”)
58. Ж. Люллі. Опера “Ацис і Галатея”. Пролог (фрагмент)
59. Ж. Люллі. Опера “Арміда”. Акт I (заключний хор)
60. А. Скарлатті. Опера “Гризельда”.
Речитатив Гуальтьєро “Questo, o Popoli”
61. А. Скарлатті. Опера “Гризельда”. 
Арія Гризельди “Nell’ aspro mio dolor”
Інструментальна музика епохи бароко
Ф. Куперен
62. “Маленькі вітряки”
63. “Будильник”
64. “Кохана”
Ж. Б. Рамо
65. “Тамбурин”
66. “Курка”
67. А. Кореллі. Соната “Фолія”
Д. Скарлатті
68. Соната До мажор
69. Соната Соль мажор
70. Соната ре мінор
А. Вівальді. Концерти “Чотири пори року”
71. La Primavera — 1. Allegro
72. La Primavera — 2. Largo
73. La Primavera — 3. Allegro
74. L‘Estate — 1. Allegro non molto – Allegro
75. L‘Estate — 2. Adagio-Presto
76. L‘Estate — 3. Presto
77. L‘Autunno — 1. Allegro – Allegro assai
78. L‘Autunno — 2. Adagio molto
79. L‘Autunno – 3. Allegro
80. L‘Inverno — 1. Allegro non molto
81. L‘Inverno — 2. Largo
82. L‘Inverno — 3. Allegro
Музична культура Західної Європи на межі XVII та XVIII століть.
Творчість Генделя і Баха як новий етап в історії світової музики 
Г. Ф. Гендель (1685–1759). Творчий портрет 
Г. Ф. Гендель
83. Пасакалія з клавірної сюїти № 7 соль мінор (клавесин)
84. Хор “Алилуя” (з ІІ ч. ораторії “Месія”)
85. Кантата №140. Арія Dicente mis ojos…
86. Кантата №170. Арія та речитатив Voli per l’aria…
87. Арія Клеопатри Da tempeste (з опери “Юлій Цезар”)
88. How can I stay, when love invites (з ораторії Esther)
Г. Ф. Гендель. З сюїти “Музика на воді”
89. Prеlude
90. Menuet
91. Bourrйe
92. Lentement
93. Alla Hornpipe
Г. Ф. Гендель. Сюїта “Музика феєрверку”
94. Ouverture — Adagio
95. Allegro — Lentement — Allegro
96. Bourrеe
97. La paix — Largo alla Siciliana
98. La Rejouissance — Allegro
99. Menuet
Г. Ф. Гендель. Кончерто гросо
100. №1. Allegro
101. №6. Vivace
102. №6. Allegro
Й. С. Бах (1685–1750). Біографія та огляд творчості
Й. С. Бах
103. Капричіо на від’їзд улюбленого брата (клавесин)
104. Арія з Сюїти для оркестру Ре мажор
105. Badineria (“Жарт”) із Сюїти для оркестру № 2 сі мінор 
106. Пасакалія до мінор для орґану (фраґмент)
107. Італійський концерт Allegro
108. Італійський концерт Presto
109. Хроматична фантазія і фуґа ре мінор Fantasia
110. Хроматична фантазія і фуґа ре мінор Fugue
Й. С. Бах. Вокально- інструментальні та органні твори
Й. С. Бах. Пасіон за Матвієм
111. Хор № 1
112. Хорал № 3
113. Речитатив № 46
114. Арія альта № 47 
Й. С. Бах. Меса сі мінор
115. № 1
116. № 4
117. № 16
118. № 17
Й. С. Бах
119. Орґанна хоральна прелюдія фа мінор
120. Орґанна хоральна прелюдія мі бемоль мажор
121. Орґанна токата і фуга ре мінор: Токата
122. Орґанна токата і фуга ре мінор: Фуга
Й. С. Бах. Клавірні твори
Й. С. Бах. Двоголосні інвенції
123. № 1 До мажор (клавесин)
124. № 1 До мажор (фортепіано)
125. № 8 Фа мажор (клавесин)
126. № 8 Фа мажор (фортепіано)
Й. С. Бах. Триголосні інвенції
127. № 15 сі мінор (клавесин)
128. № 15 сі мінор (фортепіано)
129. № 9 фа мінор (клавесин)
130. № 9 фа мінор (фортепіано)
131. № 13 ля мінор (клавесин)
132. № 13 ля мінор (фортепіано)
Й. С. Бах. Французька сюїта №2 до мінор
133. Allemande
134. Courante
135. Sarabande
136. Air
137. Menuet I & II
138. Gigue
Й. С. Бах. “Добре темперований клавір” (ДТК)
139. І том: Прелюдія До мажор
140. І том: Фуга До мажор
141. І том: Прелюдія до мінор
142. І том: Фуга до мінор
143. І том: Прелюдія Ре мажор
144. І том: Прелюдія мі бемоль мінор
145. І том: Прелюдія соль мінор
146. І том: Фуга соль мінор
147. ІІ том: Прелюдія фа мінор
148. ІІ том: Фуга фа мінор
Українська музика епохи бароко. Розвиток професійної музики. Канти
149. Щиголь тугу має
150. Радуйся, радость твою воспіваю
151. Ісусе мій прелюбезний
152. Я птичка-невеличка
153. Георгію (у супроводі колесної ліри)
154. Інструментальна музика (сюїта з рукописної збірки XVII ст. “Граматика” М. Дилецького)
Партесний концерт
М. Дилецький (1630–1680): творчий портрет М. Дилецький
155. Воскресенський канон
156. Єдинородний сине
157. Тіло Христове прийміть
158. Концерт “Вошел єси во церков”
159. Святий Боже (з чотириголосної літургії)
Г. Сковорода (1722–1794)
Г. Сковорода
160. Щука та рак
161. Ворона і чиж
162. Ой, ти, пташко жовтобока
163. Стоїть явір над водою
164. Всякому городу нрав і права